Termeni si condiții

Vă rugăm să citiți cu atenție următoarele dispoziții, împreună cu cele precizate în Politica de retur, Politica de Confidențialitate și Politica privind modulele cookies, deoarece acestea se aplică de fiecare dată când navigați Website-ul nostru, când plasați o comandă sau când interacționați cu noi, în orice alt mod.

Capitolul I – Dispoziții generale

  1.  Definiții

Termenii folosiți în continuare, dacă nu rezultă altfel din context, au următorul înțeles:

  • Noi / Societatea / Operatorul / Compania înseamnă: ARCSYS SOLUTIONS SRL, societate cu răspundere limitată organizată și funcționând conform legilor din România, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J40/14429/2014, având sediul social în București, Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 19, România, cod poștal 033091 și numărul de identificare fiscală RO33896692, cont bancar RO84BTRLRONCRT0280837201, deschis la BANCA TRANSILVANIA S.A., cu datele de contact: email: contact@arcsys.ro, telefon: 021.200 52 00.
  • Dumneavoastră / Utilizatorului / Clientul înseamnă: persoana fizică sau juridică ce accesează și utilizează Website-ul sau achiziționează Bunurile prezentate de Societate;
  • Website-ul/ Magazinul Online/ Site-ul înseamnă: pagina de internet disponibilă la adresa: arcsys.ro împreună cu toate subpaginile sale;
  • Produse/Bunuri înseamnă: orice articol afișat in Magazinul Online, care poate fi adaugat in Cosul de Cumpărături sau in Lista de Dorințe a Clientului. 
  • Contul Dumneavoastră / Utilizatorului / Clientului înseamnă: contul creat prin intermediul Website-ului, care vă permite să achiziționați Bunurile prezentate de Societate;
  • Produse favorite înseamnă: secțiunea din Contul Utilizatorului in care Clientul poate adăuga Produse pe care dorește sa le urmărească in vederea unei achiziții viitoare si pe care le poate șterge din sau adaugă ulterior in Coșul de Cumpărături.
  • Termeni și Condiții înseamnă: toate dispozițiile prezentate în cadrul acestei pagini ce se aplică relației dintre Societate și Client, atunci când accesați sau utilizați Magazinul Online sau când achiziționați Produsele de pe Website;
  • Contract la distanță înseamnă: contractul încheiat între Client și Societate, prin intermediul Website-ului, în urma plasării unei comenzi și a confirmării acesteia, având ca obiect achiziționarea Bunurilor prezentate pe Website;
  • Consumator înseamnă: orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale;
  • Agenți Economici înseamnă: orice persoană juridică sau fizică care nu intră în categoria de Consumator, cum ar fi, cu titlu de exemplu, persoanele care acționează în cadrul activității lor comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale (persoane fizice autorizate, societăți, profesii liberale și alții asemenea);
  • Politicile GDPR înseamnă: Politica de confidențialitate și Politica privind modulele cookies;
  • Politica de retur înseamnă: Politica ce descrie condițiile în care clientul are dreptul de a se retrage din Contractul la distanță, respectiv dreptul de a returna Produsele, urmând să vă fie restituite sumele de bani achitate în vedere achiziționării Produselor. Politica de retur poate fi accesată la AICI;
  • ANPC înseamnă: Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, cu sediul în BD. AVIATORILOR, NR. 72, SECTOR 1, 011865, București, website:

HTTPS://ANPC.RO/CONTACT/ ;

  • ANSPDCP înseamnă: Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, cu sediul în Bd. G-ral. Gheorghe Magheru, Nr. 28-30, Sector 1, 010336, București, România, website:
https://www.dataprotection.ro/?page=contact&lang=ro

1.2 Aplicabilitate Termeni și Condiții. Forță obligatorie

1.2.1 Acești Termeni și Condiții, împreună cu Politica de retur și Politicile GDPR, se aplică tuturor raporturilor desfășurate între Client și Societate, în special atunci când navigați și utilizați Website-ul sau când plasați o comandă cu privire la Produsele Noastre.

1.2.2 Astfel, în măsura în care utilizați și navigați Website-ul sau în măsura în care plasați o comandă referitoare la Produsele oferite prin intermediul Website-ului, înțelegeți și acceptați că raportul dintre Utilizator și Companie va fi supus acestor Termeni și Condiții, Politicii de retur și Politicilor GDPR, dispozițiile prezentate având forță juridică obligatorie. În termeni juridici, prin utilizarea Website-ului sau prin plasarea și confirmarea unei comenzi, între Client și Societate se încheie un contract al căror dispoziții contractuale este dat de conținutul acestor Termeni și Condiții, Politicii de retur, Politicilor GDPR și a dispozițiilor legale ce se aplică în completare.

1.2.3 În măsura în care nu sunteți de acord cu acești Termeni și Condiții, cu Politica de retur sau cu Politicile GDPR, vă rugăm să nu mai utilizați Website-ul și să nu plasați o comandă în legătură cu Bunurile prezentate pe acesta.

1.2.4 Totodată, prin plasarea unei comenzi sau prin utilizarea Website-ului, declarați că îndepliniți condițiile legale pentru emiterea unui consimțământ valabil și că nu există niciun alt impediment legal care să vă împiedice în încheierea prezentului contract. Societatea nu își asumă nicio răspundere în cazul în care informațiile furnizate de Dumneavoastră nu sunt corecte.

1.2.5 În sensul dispozițiilor menționate mai sus, vârsta la care puteți, de principiu, emite consimțământul în mod valabil este de 18 ani. În cazul în care nu sunteți cetățean român, este necesar să verificați în legislația de naționalitate condițiile în care puteți emite un consimțământ valabil, înainte de a utiliza Website-ul sau de a plasa o comandă.

Capitolul II – Contul Utilizatorului

2.1 Contul Utilizatorului

2.1.1 Aveți posibilitatea de a vă crea un Cont prin intermediul Website-ului, urmând instrucțiunile menționate în acest sens. Prin intermediul acestui Cont aveți posibilitatea de a achiziționa Produsele prezentate pe Website, dar și posibilitatea de a oferi o notă/recenzie Produselor achiziționate.

2.1.2 Totodată, în măsura în care doriți să achiziționați Produsele fără să vă înregistrați un Cont, este suficient să selectați Produsul dorit și să urmați instrucțiunile de pe Website în vederea plasării comenzii. În acest sens va fi necesar să selectați Produsul dorit, să bifați mărimea corespunzătoare, urmată de opțiunea „Adaugă în coș”, „Vezi coșul” și „Continuă cu finalizarea comenzii”, în măsura în care nu mai doriți să achiziționați și alte Produse. Ulterior este necesară completarea datelor de identificare (numele și prenumele dumneavoastră sau numele companiei, adresa, numărul de telefon și adresa de e-mail), în vederea emiterii facturii, precum și a datelor necesare livrării Produselor, dacă acestea diferă de datele solicitate pentru emiterea facturii.

2.1.3 Este posibilă oferirea unei note/recenzii și în situația în care nu vă înregistrați un Cont.

2.1.4 Crearea Contului se realizează prin înregistrarea, în secțiunea din dreapta sus a paginii de pornire a Website-ului, a următoarelor date de identificare, care vor trebui furnizate în mod obligatoriu: adresa de e-mail și parola.

2.1.5 După crearea Contului sau selectarea Produselor, fără înregistrarea unui Cont, veți putea achiziționa Produsele prezentate pe Site, urmând instrucțiunile prezentate în cadrul acestuia.

2.1.6 Prin intermediul Contului de Client puteți să accesați și să modificați unele informații din datele furnizate sau puteți șterge Contul.

2.1.7 În măsura în care ați fost de acord cu primirea de comunicări comerciale din partea Companiei (oferte, promoții și altele asemenea), aveți posibilitatea de a opta pentru a nu mai primi astfel de comunicări, urmând pașii indicați în mesajele comunicate (email-urile transmise).

Capitolul III – Produsele

3.1 Produsele prezentate pe Website

3.1.1 Produsele prezentate pe Magazinul Online sunt comercializate de Societate. Principalele caracteristici ale Produselor, împreună cu prețul aferent, eventualele reduceri promoționale, cantitatea disponibilă (stocul), costurile pentru transport și orice alte costuri sunt menționate în paginile de prezentare ale acestora sau pe pagina de comandă, după adăugarea Bunurilor în coșul de cumpărături. În măsura în care aveți nevoie de informații suplimentare cu privire la Bunurile comercializate, le puteți solicita la adresa contact@arcsys.ro sau la telefon: 021.200 52 00.

3.1.2 De asemenea, trebuie să aveți în vedere că imaginile afișate sunt cu titlu de prezentare   astfel că, în unele cazuri, pot exista și unele diferențe de culoare, accesorii, aspect și altele asemenea între imaginele afișate pe Site și Produsele livrate.

3.1.3 În cazul unor erori (inclusiv de introducere a datelor, tehnice sau altele asemenea) cu privire la informațiile afișate în legătură cu Bunurile de pe Magazinul Online, cum ar fi cele referitoare la caracteristicile, prețul, reducerile aplicabile, cantitatea disponibilă (stocul), costurile sau timpul estimat pentru livrare și altele asemenea, Compania își rezervă dreptul de a nu da curs comenzilor plasate, inclusiv în cazul în care a fost transmisă inițial o confirmare automată cu privire la plasarea comenzii.

3.1.4 În cazul menționat mai sus, Societatea vă va informa în cel mai scurt timp cu privire la imposibilitatea de a da curs comenzii plasate, într-un termen de maximum 10 zile lucrătoare de la plasarea acesteia. În acest sens, în cazul în care ați achitat contravaloarea Produselor, Compania o să vă solicite, prin informarea în cauză, indicarea unui cont bancar în care să vă returneze suma achitată sau indicarea unui alt mijloc prin care să procedeze la această restituire.

Capitolul IV – Modalitățile de plată. Facturare. Încheierea Contractului la distanță. Livrarea. Garanții

4.1 Plata

4.1.1 Prețul Produselor este afișat în integralitate (cu toate costurile aferente) pe pagina de prezentare sau pe pagina de comandă, după adăugarea produselor în coșul de cumpărături. Prețurile includ TVA (în cotă de 19%). Costul transportului este precizată pe pagina de comandă, cu ocazia plasării unei comenzi.

4.1.2 Produsele pot fi achitate prin transfer bancar (Ordin de plată), mijloace electronice de plată, respectiv prin plata online efectuată cu un card bancar, dar și numerar la primirea coletului. Găsiți informații suplimentare în legătură cu modalitatea de plată în pagina dedicată efectuării plății, în urma parcurgerii etapelor plasării unei comenzi.

4.1.3 Factura aferentă achiziției va fi comunicată prin e-mail, la adresa indicată de Client. Aveți obligația de a ne furniza informații corecte necesare emiterii facturii fiscale. În cazul în care a apărut o problemă cu transmiterea facturii și nu ați primit-o, vă rugăm să ne contactați, astfel încât să remediem situația și transmite factura.

4.1.4 Alte informații cu privire la modalitatea de plată le puteți găsi în secțiunea dedicată plății, prin parcurgerea procesului de plasare a unei comenzi.

4.2 Comenzile

4.2.1 Pentru a achiziționa Produsele este necesar să transmiteți o comandă în acest sens, urmând instrucțiunile din secțiunea de pe Website dedicată acestui subiect.

4.2.2 După selectarea Produselor dorite și finalizarea comenzii, veți primi o confirmare electronică cu privire la plasarea comenzii la adresa de email indicată de Dumneavoastră. Confirmarea plasării comenzii nu echivalează cu acceptarea acesteia de către Societate. Astfel, ulterior plasării comenzii și primirii mesajului în acest sens, Societatea urmează să vă transmisă un e-mail separat privind confirmarea comenzii, împreună cu eventualele informații referitoare la statusul comenzii. Mesajul privind confirmarea comenzii reprezintă acceptarea de către Societate a comenzii plasate. În ipoteza în care, cu ocazia plasării comenzii de către Dumneavoastră, au existat unele erori de afișare cu privire la prețul prezentat sau cu privire la disponibilitatea acestuia (stocul), Societatea își rezervă dreptul să nu accepte comanda, informându-vă în acest sens, conform clauzei de mai jos.

Prin urmare, e-mailul transmis cu privire la confirmarea comenzii (acceptarea acesteia) reprezintă momentul încheierii Contractului la distanță. Totuși, Societatea își rezervă dreptul de a efectua unele verificări ulterioare cu privire la existența Produselor comandate pe stoc și cu privire la inexistența unor erori referitoare la informațiile afișate pe Website, în legătură cu Produsele comandate. În termeni juridici, transmiterea e-mailului cu privire la confirmarea comenzii reprezintă acceptarea acesteia de către Societate determinând încheierea Contractului la distanță cu privire la Produsele comandate, sub condiție rezolutorie, constând în verificarea de către Societate a inexistenței unor erori cu privire la informațiile afișate pe Site atunci când a fost plasată comanda și sub efectuarea verificărilor cu privire la existența pe stoc a Produselor comandate. În cazul în care se constată, ulterior, existența unor erori sau inexistența Produselor pe stoc, condiția rezolutorie este îndeplinită, iar contractul de vânzare (Contractul la distanță) este desființat de plin drept, fără a fi necesară vreo formalitate, cu repunerea părților în situația anterioară.

4.2.3 În cazul în care, după plasarea Comenzii, se constată că Produsele comandate nu se mai află în stoc sau a existat o eroare cu privire la afișarea informațiilor pe Site, Compania nu va putea da curs comenzii Dumneavoastră, transmițându-vă în acest sens o informare la adresă de email la care ați primit confirmarea plasării comenzii menționată mai sus.

4.2.4 După încheierea Contractului la distanță, în condițiile descrise mai sus, Compania are dreptul să denunțe contractul, fără să poată fi obligată la plata daunelor-interese, în cazul în care: a) se constată că datele introduse de Client cu ocazia plasării unei comenzi sunt incomplete/ eronate și astfel nu se poate da curs livrării Produselor; sau b) nu a fost acceptată plata cu cardul pe care ați efectuat-o, fiind refuzată de banca emitentă a cardului sau de către procesatorul de plăți cu care Compania se află în colaborare. În aceste cazuri, Societatea vă informează cu privire la aceste aspecte, iar orice obligații asumate în temeiul Contractului la distanță vor fi desființate.

4.2.5 Ulterior plasării și confirmării comenzii, urmează să primiți un e-mail/comunicare telefonică privind preluarea produselor de către transportator.

4.2.6 În măsura în care constatați că datele introduse în secțiunea dedicată comenzii sunt greșite, puteți să procedați la rectificarea acestora prin ștergerea și reintroducerea informațiilor corecte, atâta timp cât nu ați plasat comanda. După plasarea comenzii, eventualele erori sesizate de Dumneavoastră vor putea fi rectificate prin transmiterea unui mesaj în acest sens la adresa de e-mail: contact@arcsys.ro precum și prin intermediul Contului Utilizatorului. Totodată, după plasarea comenzii veți putea solicita anularea comenzii prin transmiterea unui mesaj în acest sens la adresa de e-mail: contact@arcsys.ro sau prin intermediul Contului Utilizatorului.

4.2.7 După plasarea și confirmare comenzii, vă recomandăm să descărcați o copie de pe acești Termeni și Condiții disponibili pe Site, parte integrantă din contractul de vânzare încheiat cu Dumneavoastră. Trebuie să aveți în vedere că puteți folosi această copie exclusiv în vederea probării Contractului la distanță încheiat între Dumneavoastră și Societate.

4.2.8 Contractul la distanță se încheie în limba română, pe o perioadă determinată, respectiv pe perioada necesară executării obligațiilor de livrare a Produselor, încasare a prețului și, dacă este cazul, acordarea garanțiilor legale.

4.3 Livrarea

4.3.1 Livrări naționale

4.3.1.1 Societatea decide asupra alegerii firmei de curier, cu excepția cazului în care, pe baza unor contracte individuale între client şi Societate, s-a stabilit altfel. Timpul estimat pentru livrarea Produselor este de 24-48 de ore lucrătoare. Înainte de livrarea Produselor, Societatea își rezervă dreptul de a vă contacta la numărul de telefon indicat, în vederea confirmării detaliilor necesare pentru procesarea și livrarea comenzii. Societatea nu își asumă nicio răspundere cu privire la întârzierile cauzate în procesul de livrare a Produselor sau cu privire la imposibilitatea de livrare a acestora în situația în care au fost furnizate adrese de livrare incorecte, incomplete, inexacte sau fictive.

4.3.1.2 Costul livrării este afișat pe parcursul derulării procesului de comandare a Produselor. Compania nu își asumă vreo răspundere pentru eventualele întârzieri în livrarea Produselor generate de firmele de curierat.

4.3.2 Livrări internaționale:

4.3.2.1 Clientul se obligă să respecte reglementările vamale, de import și de export ale țării din afara teritoriului Romanesc în care urmează să fie livrate bunurile achiziționate de la ARCSYS SOLUTIONS S.R.L., precum și să obțină autorizațiile sau licențele necesare pentru vânzarea, exportul, reexportul, importul de bunuri din țara de origine, în măsura în care legislația în vigoare în aceste țări impune obținerea acestora și se obligă să respecte legislația vamală a acestor țări.

4.3.2.2 Clientul recunoaște că legile anumitor țări și organizații internaționale restricționează comerțul cu anumite țări, entități sau persoane fizice în ceea ce privește anumite bunuri, tehnologie și documentație aferentă și declară că nu este privat, în conformitate cu legislația națională și internațională aplicabilă, de dreptul de a achiziționa bunurile oferite spre vânzare de ARCSYS SOLUTIONS S.R.L.

43.2.3 Clientul se angajează să respecte toate actele oficiale, în special legile, regulamentele, ordinele și deciziile, precum și sancțiunile emise în temeiul acestora, referitoare la așa-numitele bunuri cu dublă utilizare – în măsura în care acestea privesc bunurile achiziționate de la ARCSYS SOLUTIONS S.R.L., inclusiv, printre altele:

  •  Regulamentele americane privind administrația exporturilor din SUA;
  • Regulamentele SUA privind traficul internațional de arme;
  • Legile și regulamentele privind sancțiunile economice administrate de Biroul de control al activelor străine al Departamentului Trezoreriei SUA;
  • Regulamentele Uniunii Europene privind controlul exporturilor și politica sancțiunilor;
  • Politica de sancțiuni a Organizației Națiunilor Unite;
  • Toate legile relevante adoptate în temeiul oricăreia dintre cele menționate anterior;
  • Orice alte sancțiuni economice, legi privind controlul exporturilor sau legi de import aplicabile (denumite colectiv „Regulamentele de export”).

 4.3.2.4 Clientul declară că:

  • va utiliza bunurile numai în scopuri civile și nu va utiliza bunurile în scopuri militare neautorizate în sensul regulamentelor de export;
  •  nu va permite utilizatorilor finali restricționați să obțină bunurile, cu excepția cazului în care acest lucru este permis de regulamentele de export;
  •  nu va permite entităților interzise sau sancționate să obțină bunurile, cu excepția cazului în care acest lucru este permis de regulamentele de export, inclusiv, dar fără a se limita la, persoanele enumerate pe: (A) Lista cetățenilor special desemnați din SUA, Lista persoanelor interzise, Lista entităților sau (B) lista consolidată a persoanelor, grupurilor și entităților care fac obiectul sancțiunilor financiare ale UE puse în aplicare în cadrul politicii externe și de securitate comună a UE;
  •  nu va utiliza bunurile în scopuri interzise de regulamentele de export, cum ar fi proiectarea, modificarea, producerea sau fabricarea de arme nucleare, rachete, arme chimice sau biologice.

4.3.2.5 Clientul nu va reexporta, revinde, transfera sau pune în alt mod, cu intenție, bunurile la dispoziția unor terți care nu confirmă, la rândul lor, în mod clar și fără echivoc că vor respecta regulile stabilite la punctele 4.3.2.3-4.3.2.5 din Capitolul IV din prezentul document.

4.4 Garanții legale privind conformitatea Produselor

4.4.1 In conformitate cu prevederile Ordonatei de Urgență nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri (“OUG NR.140/2021”), Societatea răspunde față de consumator pentru orice neconformitate care există în momentul livrării bunurilor și care este constatată în termen de 2 ani de la data respectivă.

4.4.2 Conform acelorași dispoziții, în cazul bunurilor cu elemente digitale pentru care contractul de vânzare prevede furnizarea continuă de conținut digital sau de servicii digitale, Societatea este răspunzătoare pentru orice neconformitate a conținutului digital sau a serviciului digital care intervine sau este constatată în termen de 2 ani pentru bunurile care au o durată medie de utilizare de până la 5 ani, respectiv de 5 ani pentru bunurile care au o durată medie de utilizare mai mare de 5 ani. Dacă furnizarea este pentru o perioadă de peste 5 ani, Societatea răspunde pentru orice neconformitate a conținutului sau serviciului care intervine sau este constatată pe parcursul perioadei în care conținutul sau serviciul trebuie să fie furnizat conform contractului. 

4.4.3 Nu este acoperita de garanție uzura normala a produsului. 

4.4.4 Societatea livrează consumatorului bunuri care îndeplinesc cerințele de conformitate (cerințele subiective de conformitate și cerințele obiective de conformitate) descrise in OUG nr.140/2021. Nu se consideră că există o neconformitate dacă, la momentul încheierii contractului de vânzare, consumatorul a fost informat în mod explicit că o anumită caracteristică a bunurilor se abate de la cerințele obiective de conformitate, iar consumatorul a acceptat în mod expres și separat respectiva abatere în momentul încheierii contractului de vânzare. 

4.4.5 Orice neconformitate care este constatată în termen de un an de la data la care bunurile au fost livrate este prezumată a fi existat deja în momentul livrării bunurilor, până la proba contrarie sau cu excepția cazului în care această prezumție este incompatibilă cu natura Produselor sau cu natura neconformității. În caz de neconformitate, Consumatorul are dreptul de a beneficia de: 

  • aducerea în conformitate a bunurilor (reparație sau înlocuire),
  •  o reducere proporțională a prețului sau 
  • încetarea contractului. 

Societatea poate refuza să aducă în conformitate bunurile dacă reparația sau înlocuirea sunt imposibile sau i-ar impune costuri care ar fi disproporționate, luând în considerare toate circumstanțele. 

Consumatorii pot să opteze pentru o anumita măsură corelativă în cazul în care neconformitatea bunurilor este constatată la scurt timp după livrare, fără a depăși 30 de zile calendaristice.

4.4.6 Consumatorul are posibilitatea de a opta între reparație și înlocuire, cu excepția situației în care măsura aleasă ar fi imposibilă sau ar impune pentru Societate costuri disproporționate. Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în într-un termen rezonabil care nu poate depăși 30 zile calendaristice din momentul în care Societate a fost informat de către consumator cu privire la neconformitate și care este stabilit de comun acord, în scris, între Societate și Consumator, luându-se în considerare natura și complexitatea produselor, natura și gravitatea neconformității și efortul necesar pentru finalizarea reparației sau înlocuirii. 

În cazul în care neconformitatea urmează să fie remediată prin repararea sau înlocuirea bunurilor, consumatorul pune bunurile la dispoziția Societății. 

4.4.7 Reducerea de preț este proporțională cu diminuarea valorii bunurilor primite de consumator în comparație cu valoarea pe care bunurile ar avea-o dacă ar fi în conformitate. 

4.4.8 Răspunderea Societății privind garanția legală de conformitate este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. 

4.4.9 În cazul în care un producător oferă consumatorului o garanție de durabilitate pentru anumite bunuri pentru o perioadă de timp anume, producătorul răspunde direct față de consumator, pe întreaga perioadă acoperită de garanția de durabilitate, pentru repararea sau înlocuirea bunurilor în conformitate cu punctul 4.4.6. 

4.4.10 În cazul în care neconformitatea este remediată prin reparație, perioada de timp prevăzută în garanția comercială de durabilitate se prelungește cu timpul de nefuncționare a bunului, din momentul la care a fost adusă la cunoștința garantului lipsa de conformitate până la predarea efectivă a bunului în stare de utilizare normală către consumator. În cazul în care neconformitatea este remediată prin înlocuire, pentru bunurile care înlocuiesc bunurile neconforme, perioada de timp prevăzută în garanția comercială de durabilitate începe să curgă de la data înlocuirii. Reparațiile sau înlocuirile în perioada garanției comerciale se efectuează într-un termen rezonabil care nu poate depăși 30 zile calendaristice din momentul în care Societatea a fost informată de către consumator cu privire la neconformitate și care este stabilit de comun acord, în scris, între Societate și consumator, luându-se în considerare natura și complexitatea bunurilor, natura și gravitatea neconformității și efortul necesar pentru finalizarea reparației sau înlocuirii. 

4.4.11 În cazul în care Societatea răspunde față de Consumator pentru o neconformitate care rezultă dintr-un act sau o omisiune, inclusiv omisiunea de a oferi actualizări ale bunurilor care conțin elemente digitale, a unei persoane în etapele anterioare ale lanțului de tranzacții, Societatea are dreptul să solicite măsuri corective din partea persoanei sau a persoanelor cărora le revine răspunderea din lanțul de tranzacții.

4.4.12 Vă rugăm să consultați dispozițiile legale sau să ne contactați în acest sens, în măsura în care doriți să aflați mai multe detalii în legătură cu aceste garanții, prin intermediul adresei de e-mail contact@arcsys.ro sau la telefon: 021.200 52 00.

Capitolul V – Proprietatea intelectuală

5.1 Întregul conținut disponibil pe Website este protejat prin intermediul drepturilor de proprietate intelectuală. Este interzisă orice copiere, înregistrare, descărcare, transmitere, reproducere și distribuire a conținutului Website-ului făcute în alte condiții decât cele permise de lege și Societate.

Capitolul VI – Dreptul de retragere din contract (dreptul de retur al Produselor) acordat Consumatorilor

6.1 Dacă aveți calitatea de Consumator, beneficiați de dreptul de retragere din contract, respectiv dreptul de a returna Produsele într-o perioadă de 14 de zile de la momentul primirii acestora. Dispozițiile legale conținute în art. 9 alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2014 prevăd următoarele: „Cu excepția cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și la art. 14”. Dacă nu aveți calitatea de Consumator, înțelegeți și acceptați că nu puteți beneficia de dreptul de retragere (dreptul de retur).

6.2 În acest sens, dacă aveți calitatea de Consumator, vă puteți exercita dreptul de retragere prin intermediul formularului intitulat „Formular de retur” disponibil pe Website. Este necesar să completați formularul și să îl transmiteți Societății. După transmiterea acestuia, veți primi un e-mail de confirmare a solicitării efectuate. 

6.3 Pentru a vă exercita dreptul de retragere din contract, este necesar să ne transmiteți Formularul de retur completat, împreună cu Produsele împachetate în mod corespunzător, de preferat în ambalajul în care acestea au fost livrate, și factura primită. Formularul de retur poate fi transmis și prin intermediul adresei de e-mail sau prin intermediul Site-ului. Returul Produselor se va realiza prin intermediul unei firme de curierat, iar costul aferent returnării Produselor va fi prezentat pe pagina de comandă.

6.4 Trebuie să aveți în vedere că Dumneavoastră veți suporta costul transportului aferent returnării Produsului.

6.5 Totuși, în cazurile prevăzute de art. 16 din O.U.G. nr. 34/2014, nu beneficiați de dreptul de retragere/ dreptul de retur. Astfel, dacă Produsele achiziționate intră în una din categoriile prevăzute de art. 16, nu puteți proceda la returnarea acestora. În acest sens, este vorba în special de Produse confecționate după specificațiile prezentate de Dumneavoastră sau personalizate în mod clar, dacă este cazul

6.6 Condițiile în care beneficiați de dreptul de retragere din contract (dreptul de retur al Produselor) sunt detaliate în Politica de retur a Societății, pe care vă rugăm să o citiți cu atenție.

6.7 În cazul în care ați achitat prețul Produselor (inclusiv costurile de transport), declarați și acceptați expres că acest preț încasat să vă fie restituit prin transfer bancar, în contul indicat în formularul prevăzut pentru retur. Sumele în cauză vă vor fi rambursate în termen de maximum 14 zile de la comunicarea retragerii, sub rezerva returnării Produselor până la expirarea acestui termen. Este posibil ca perioada de timp pentru returnarea sumelor să se prelungească, în cazul în care Produsele ajung la Noi spre sfârșitul perioadei menționate, de 14 zile.

6.8 Anterior restituirii sumelor de bani achitate cu titlu de preț, Societatea își rezervă dreptul de a efectua verificări la data returnării Produselor, pentru ca acestea să nu prezinte neconformități, cu titlu de exemplu: urme de utilizare, uzare. În măsura în care Produsul prezintă unele neconformități, contravaloarea prețului achitat de Dumneavoastră, ce urmează a fi restituit, va fi diminuat cu suma necesară înlăturării acestor neconformități. În acest sens, dacă va fi cazul, vă vom informa în consecință. Dispozițiile legale în materie prevăd: „consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru consumator în a-și exercita dreptul de retragere”.

Spre exemplu, manipulările acceptate pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării Produselor sunt:

  • inspectarea vizuală, tactilă și olfactivă a Produselor, atunci când nu se încalcă prevederile de mai jos;
  • aveți dreptul doar de a verifica conformitatea produselor cu descrierea de pe paginile de prezentare nu și de a-l deteriora, utiliza sau strica.

Nu sunt permise următoarele acțiuni care duc la diminuarea valorii Produsului sau chiar pierderea dreptului de retur:

  • Deteriorarea ambalajelor;
  • Deteriorarea, zgârierea, murdărirea, pătarea, lăsarea urmelor de utilizare, impregnarea Produselor cu substanțe externe, conectarea necorespunzătoare, nerespectarea instrucțiunilor de instalare, depozitare in condiții necorespunzătoare si utilizarea Produselor in moduri si condiții neconforme.

6.8 Orice utilizare sau folosire diferită a Produselor, peste limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor Produselor, și care generează deteriorări sau neconformități asupra acestora, va atrage obligația Dumneavoastră de a suporta diminuarea valorii Produselor cu aceste deteriorări sau neconformități.

În acest caz, Societatea va compensa valoarea neconformităților sau a deteriorărilor cu sumele ce ar fi trebuit să vă fie restituite, urmând a vă restitui doar diferența aferentă.

Capitolul VII – DREPTURI 

7.1 Societatea este proprietara drepturilor de autor asupra materialelor cuprinse pe paginile de internet, în special asupra fotografiilor, descrierilor, traducerilor, formei grafice şi modului de prezentare

7.2 Orice copiere a materialelor informative sau tehnice aflate pe paginile de internet sau furnizate, într-un alt mod de către Operator, necesită acordul scris al Societății. 

7.3 Condiţiile de mai sus rămân în vigoare până la momentul publicării modificării acestora în materialele comerciale sau în ofertele oficiale ale Societății. 

7.4 Dacă vreuna dintre prevederile prezentelor condiţii de colaborare este considerată lipsită de valabilitate sau de efecte de către o instanţă competentă sau ca urmare a modificării reglementărilor legale, acest lucru nu va invalida, nici nu va lăsa fără efecte celelalte prevederi ale prezentelor condiţii. Dacă anumite prevederi ale prezentelor condiţii de colaborare sunt declarate în mod definitiv neconforme cu legea sau lipsite de efecte, aceste prevederi se vor considera excluse din prezentele condiţii de colaborare, însă toate celelalte prevederi vor fi în continuare pe deplin obligatorii şi vor produce efecte, iar prevederile declarate neconforme cu legea sau lipsite de efecte vor fi înlocuite cu prevederi cu un sens asemănător, care să reflecte intenţia iniţială a prevederilor respective, în domeniul permis de normele legale aferente. 

7.5 Prevederile prezentelor condiţii de colaborare nu sunt obligatorii pentru clienţii care deţin statutul de consumator în domeniul în care, conform normelor legale în vigoare, ar fi considerate prevederi contractuale nepermise, aşa cum prevede legea (art. 4-7 din Legea 193/2000) privind clauzele nepermise din contractele încheiate între comercianţi şi consumatori sau privind nerespectarea regulilor obligatorii de încheiere a contractelor cu consumatorii, în special în cazul regulilor de vânzare către consumatori. La încheierea şi realizarea contractelor încheiate cu consumatorii, respectăm cu stricteţe normele legale în vigoare. 

7.6 Prevederile prezentelor condiţii de colaborare nu sunt obligatorii pentru clienţii care deţin statutul de consumator în domeniul în care, conform normelor legale în vigoare, ar fi considerate prevederi contractuale abuzive, aşa cum prevede legea (art. 4-7 din Legea 193/2000) privind clauzele abuzive din contractele încheiate între profesionisti şi consumatori sau privind nerespectarea regulilor obligatorii de încheiere a contractelor cu consumatorii, în special în cazul regulilor de vânzare către consumatori. La încheierea şi realizarea contractelor încheiate cu consumatorii, respectăm cu stricteţe normele legale în vigoare.

Capitolul VIII – Prelucrarea datelor cu caracter personal

8.1 Prelucrarea datelor cu caracter personal de către Societate se realizează în conformitate cu Politica de confidențialitate și Politica privind modulele cookies disponibile pe Website. Vă rugăm să accesați informațiile în cauză pentru mai multe detalii pe acest subiect.

Capitolul IX – Declinarea de răspundere

9.1 Dispoziții generale

9.1.1 Societatea nu își asumă nicio răspundere cu privire la modalitatea în care Dumneavoastră utilizați Website-ul sau Produsele Societății. Societatea nu garantează niciun rezultat cu privire la utilizarea Website-ului sau Produselor.

9.1.2 Societatea nu este responsabilă pentru efectele utilizării produselor livrate într-un mod neconform cu destinaţia acestora.

9.1.3 După ce primiţi de la noi produsele, vă rugăm să verificaţi imediat dacă caracteristicile acestora nu se abat de la cerinţele dvs.

9.1.4 Compania şi furnizorii săi nu își asumă responsabilitatea pentru greşelile de tipărire sau afişare, în ceea ce privește preturile, caracteristicile, imaginile prezentate etc. în eventualitatea în care preţul produsului sau unele caracteristici ale acestuia, au fost greşit introduse în bazele noastre de date sau afișate greșit, iar livrarea nu s-a efectuat încă, Societatea îşi rezervă dreptul de a anula livrarea respectivului produs şi de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apăruta. 

9.1.5 De asemenea, imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi în orice mod, datorită modificării caracteristicilor, design-ului, fără o notificare prealabila de către producători şi/sau furnizori. 

9.1.6 Valoarea maxima a obligațiilor Societății faţă de orice client, în cazul nelivrării sau livrării necorespunzatoare, este valoarea sumelor încasate de la clientul respectiv. După expedierea produselor, societăţii nu i se mai poate cere returnarea banilor în niciun fel și de asemenea, nici returnarea produselor. 

9.1.7 Societatea nu răspunde pentru pagubele, costurile, procesele, pretențiile sau cheltuielile apărute ca urmare a nerespectării de către utilizatori a “condiţiilor de colaborare” 

9.1.8 Societatea nu răspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncţionării website-ului precum şi pentru cele rezultând din imposibilitatea de accesare a anumitor link-uri publicate pe site.

9.1.9 De asemenea, Societatea nu își asumă nicio răspundere cu privire la nefuncționalitatea Website-ului din cauza diverselor probleme tehnice ce pot apărea sau necesității efectuării mentenanței. Dumneavoastră înțelegeți și acceptați că Societatea nu poate fi ținută răspunzătoare în cazul în care nu puteți accesa Website-ul în anumite perioade de timp.

9.1.10 Clientul trebuie sa se asigure că bunurile comercializate de către ARCSYS SOLUTIONS S.R.L., nu sunt concepute și dedicate utilizării, în cazul în care defecțiunile acestora pot duce la situații care pun în pericol sănătatea și viața persoanelor sau la catastrofe care pot provoca pagube bunurilor, cu excepția cazului în care producătorul unui anumit produs garantează altfel în ceea ce privește utilizarea acestora; în special nu sunt concepute pentru a fi folosite in domeniul nuclear, utilizate în domeniul medical sau folosite pentru a salva și susține vieți.

9.1.11 Dumneavoastră vă revine obligația să vă asigurați că îndepliniți toate condițiile legale pentru a utiliza Website-ul și că prin aceste activități nu încălcați nicio dispoziție legală ce ar putea fi aplicabilă Dumneavoastră sau locului în care vă aflați. În acest sens, Societatea nu are nicio obligație de a vă informa cu privire la reglementările sau legile aplicabile situației Dumneavoastră, întreaga responsabilitate de a cunoaște aceste aspecte și a acționa în consecință vă aparține.

Capitolul X – Alte prevederi

10.1 Procedura de soluționare a reclamațiilor

10.1.1 Orice reclamații pe care le aveți cu privire la Produsele Societății sau în legătură cu Societatea le puteți transmite la coordonatele indicate pentru contact, preferabil prin poștă electronică, la: contact@arcsys.ro.

10.1.2 După primirea reclamației, Societatea urmează să vă furnizeze un răspuns în cel mai scurt timp posibil, de preferat nu mai târziu de 30 de zile. În măsura în care, pentru soluționarea reclamației, este necesar mai mult timp, Societatea vă va informa în acest sens.

10.1.3 Informarea prevăzută mai sus sau răspunsul la reclamația efectuată va fi comunicat la adresa de poștă electronică de pe care a fost transmisă reclamația.

10.2 Dacă doriți și aveți calitatea de consumator, puteți apela la o procedură de soluționare alternativă a litigiilor. Mai multe informații referitoare la Platforma SOL puteți accesa aici: AICI.

10.3 Subcontractarea. Cesiunea

10.3.1 Societatea are dreptul de a cesiona și a subcontracta, în tot sau în parte, drepturile și obligațiile prevăzute în cadrul acestui contract, fără a fi necesară obținerea unui consimțământ viitor din partea Dumneavoastră. Altfel spus, prin acceptarea acestor Termeni și Condiții, sunteți de acord și autorizați Societatea să cesioneze sau subcontracteze, în tot sau în parte, acest contract fără a fi necesar să vă informeze în acest sens sau să obțină un consimțământ viitor.

Capitolul XI – Prevederi finale

11.1 Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții sunteți de acord ca legea aplicabilă întregului contract să fie legea română, atât în ceea ce privește condițiile de fond, cât și cele de formă.

11.2 Locul încheierii prezentul contract este considerat a fi în Municipiul București, România.

11.3 Societatea își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții după cum consideră necesar. În măsura în care, după efectuarea acestor modificări, nu sunteți de acord cu noul conținut, vă rugăm să nu mai utilizați Website-ul sau Produsele Societății.

11.4 În cazul în care o clauză din acești Termeni și Condiții nu se pot aplica, din orice motive, clauza respectivă va fi înlocuită cu dispoziția legală relevantă situației pentru care fusese convenită clauza și care se apropie cel mai mult de sensul clauzei inaplicabile.

11.5 Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții sunteți de acord ca orice litigii apărute între Dumneavoastră și Societate să fie soluționate de instanțele de judecată competente din România.

11.6 Orice comunicare, pentru a fi valabilă, se va efectua exclusiv în scris, la coordonatele pentru contact sau prin mijloace electronice, la adresa: contact@arcsys.ro

11.7 Pentru mai multe detalii, ne puteți contacta și la numărul de telefon 021.200 52 00.

11.8 Acești Termeni și Condiții au fost actualizați la data 07.12.2022.